1. Оштетени или дефектни производи:
- Клиентите имаат право на поврат на средства само во случај кога производот има трајно оштетување или има фабрички проблеми. Во овој случај, клиентот треба да не контактира во најкус можен рок по приемот на производот.
2. Процес на поврат:
- За да се започне процесот на поврат, клиентот треба да ја контактира нашата поддршка и да го образложи проблемот со производот.
- По потврда на проблемот, клиентот ќе добие упатство за враќање на производот.
- Производот мора да биде вратен во истата состојба како при примањето, со сите додатоци и оригиналното паковање.
3. Проверка и одобрување:
- По пристигнувањето на вратениот производ, нашата екипа за контрола ќе го провери истиот за да се утврди проблемот.
- Повратот на средствата ќе биде одобрен само ако производот е дефектен или оштетен.
- Повратот на средствата ќе се изврши во најкраток можен рок, обично во рок од 7 работни дена по одобрувањето на повратот.
4. Ограничувања:
- Не се прифаќаат за барања за поврат на средства за производи кои не се дефектни или оштетени.
5. Контакт информации:
- За сите барања за поврат на средства или било какви прашања, клиентите може да контактираат нашата поддршка преку е-пошта или телефон.
Оваа политика за поврат на средства е поставена со цел да ги заштити интересите на нашите клиенти и да им обезбеди доверба во квалитетот на нашите производи.
Контакт
Кориснички профил
© 2024 GSG Motors. All rights reserved. Powered by DigitalCentar